درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

بخش معرفی و شناخت مواد مخدر....متادون

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 06 مهر 1390


متادون چیست ؟

متادون اولین‌بار در زمان جنگ جهانی دوم در كشور آلمان ساخته شد. زمانی كه عرضة تریاك در اروپا به دلیل آغاز جنگ جهانی دوم متوقف شد مصرف كنندگان تریاك دراروپا و خصوصاً در آلمان كه تعدادشان كم نبود با مشكل جدی مواجه شدند. در میان مصرف كنندگان آلمانی ، مقامات عالیرتبه نظامی نیز از جمله هرمان‌گورینگ (جانشین هیتلر) به چشم می‌خوردند. شیمی دانان و شركت‌های داروسازی آلمان به سفارش مسئولین كشور ماده‌مخدر مصنوعی جدیدیی تولید كردندكه به خشخاش متكی نبود. شیمی‌دانان موفق به تولید دارویی شدند كه نه تنها مؤثر بود بلكه ماندگاری آن نیز در بدن بیشتر از سایر مواد مخدر بود.


مدت زمان تأثیر هروئین در بدن حدود 2 ساعت است در نتیجه مصرف كنندگان نیاز دارند كه چندین‌بار در روز از این ماده استفاده كنند درحالیكه این دارو میانگین بین 24 تا 74 ساعت ، با درنظر گرفتن میزان مصرف و سوخت و ساز بدن افراد ، تداوم دارد . نام این دارو یا ماده مخدر مصنوعی متادون بود. با گذشت زمان متادون داروی منتخب پزشكانی شد كه سعی در درمان بیماری اعتیاد و وابستگی به موادمخدر داشتند و دارند .

متادون

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !