درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

بخش مطالب روانشناسی:مسابقه در 100 ثانیه ...

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 06 فروردین 1391
@ الو سلام. خواهش میكنم شركت كننده عزیز خودشونو معرفی كنن.
# سونیتا ساندیس نژاد هستم، 28 ساله و دكترای فیزیك اتمی گرایش اسب دوانی دارم. كارشناس مسائل خاورمیانه هم هستم
@ خب اگه موافقین مسابقه رو شروع كنیم. كدوم شماره رو انتخاب میكنید؟
# من به نیت 14 معصوم شماره 22 رو انتخاب میكنم.
@ و میریم شماره 22 رو كه بلی خانه بازیها هست. كدوم بازی رو انتخاب میكنید؟
# من بازی تصویر شناسی رو انتخاب میكنم
@ خب خانوم حسن پور تصویری كه میبینید مربوط به كدام یك از گزینه های زیره؟
الف - پرتره ای از عیسی ترا اوره.
ب - دندانهای كرسی كروكودیل.
ج - کودکی آنجلینا جولی .
د - تصویری از شیخ پشم الدین آقایی.
# فكر میكنم گزینه اول درسته.
@ جوابتون اشتباست چون تمام گزینه ها غلط بود و جواب درست تصویری از یك دبه خیار شور بود و شما 15 ثانیه رو از دست دادید. خب حالا چه شماره ای رو انتخاب خواهید كرد؟
# آقای مجری خواهش میکنم شما هم کمک کنید.
@ چشم خانوم ما تا حدی که بتونیم سعیمونو میکنیم. خب حالا چه شماره ای رو انتخاب میکنید؟
# شماره 17.
@ بله خانه 17 مربوط به سئوالات مربوط به معارف اسلامیه. و اما سئوال:
13 رجب چه روزی است؟
الف - تولد حضرت علی (ع)
ب - تولد حضرت عیسی ترا اوره (ع)
ج - روز جهانی مبارزه با موات مخدر
د - روز ملی شدن صنعت نفت
# امممم. سخته یه کم کمک کنید خواهش میکنم.
@ ببینید از بین الف و ج یکی رو انتخاب کنید.
# الف... نه جیم درسته. جیم.
@ میریم که ببینیم پاسخ درست رو و بله اشتباست گزینه الف درست بود و شما 30 ثانیه رو از دست دادید. خوب حالا 10 ثانیه فرصت دارید. ادامه میدید یا 2750 تومن رو از ما هدیه قبول میکنید؟
# اااااااممممممم ... آقای مجری کمک کنید ...
@در این مرحله نمیتونم کمکی بکنم ... مــــــــــــــــــی فروشید یا ادامه مسابقه ؟؟
#ادامه میدم ... بخاطر شبکه سه شماره پنج ...
@ و میریم که آخرین شانس این شرکت کننده رو ببینیم. و بعلللللللله ... بلللللللللللللللللللله ... خانه جایزه. شما برنده کمک هزینه عمل دماغ شدید. امیدوارم دماغ جدیدتون مبارکتون باشه !!!