درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

مهارت هاي زندگي...اصول برقراری ارتباط با افراد مشکل‌دار

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 12 آبان 1392

خویشاوندان همسر که در کارها دخالت می‌کنند (فامیل فضول‌)‌، رئیس ارباب منش‌، بچه‌ای که دائما گریه می‌کند‌ همسایه بد چشم، همکار غرغرو، نمونه‌ای از افراد نامتعارف هستند که شما ترجیح می‌دهید همه آنها را به‌عنوان آدم‌های بی‌مصرف تلقی کنید. این لیست افراد بی‌خاصیت در زندگی زیاد است.
خوشبختانه اصول و نکاتی وجود دارند که کمک می‌کنند تا با این افراد ارتباط بر قرار کنیم‌.اگر شما چنین افرادی در زندگی خود دارید احتمالا فکر می‌کنید که ارتباط با این افراد غیرممکن است. اما در واقع این افراد صخره غیرقابل نفوذ نیستند‌، انسان هستند‌. و انسان‌ها از قواعد روان‌شناسی و رفتارهایی پیروی می‌کنند که شما می‌توانید از آنها بهره ببرید‌.
این مقاله اصولی را ارائه می‌دهد که روابط غیرممکن این افراد را به نکاتی برای ارتباط مؤثر تبد‌یل می‌کند. دنیا پر از افراد مشکل‌دار است که البته این افراد هم ممکن است که فکر کنند شما هم افراد مشکل‌داری هستید‌. نکاتی که در ادامه آمده است به شما کمک می‌کند تا در زندگی روزمره خود با این افراد ارتباط برقرار کنید.

● چه روش‌هایی در ارتباط با افراد مشکل‌دار مؤثر نیست‌؟
▪ راه حل دادن‌‌: عبارت معمولی که نشان‌دهنده راه‌حل هستند‌، شامل: چه می‌شود اگر تو...

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !