درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام
  • تاریخ ارسال : پنجشنبه 30 آبان 1392

آیا شما در برخورد با کوچک ترین اختلاف نظر، جوش می‌آورید یا فرد خودداری هستید که معمولا خود را کنترل می‌کنید؟

تاکنون روش برخورد خود را در مناسبات و اختلافات زناشویی کشف‌کرده‌اید؟ در این مقاله، پائولا هال(paula hall) روانپزشک، روش هایی را که معمولا از سوی خانمها در این مواقع، اعمال می‌شود را مورد بررسی قرار می دهد.

برخوردمسالمت جویانه: شما مشاجره را دوست‌ندارید و آرام بودن و دسته‌بندی مسایل را در جهت کمک به این وضعیت وظیفه خود می‌دانید؛ حتی اگر این برخورد، این مفهوم را تداعی‌کند که نسبت به احتیاجات شخصی خودتان یا نداشتن دیدگاههای خاص خودتان، بی‌توجه‌هستید و آنها را نادیده‌می‌گیرید.

تهاجم تدافعی: شما معتقدید که سریع‌تر عمل کنید بهتر‌است و خود را تا حد امکان خیلی با عدم توافقها، هماهنگ می‌کنید و می خواهید قاعده‌ها را رعایت کنید و یا مشکل را برای جلوگیری از ایجاد یک جبهه کامل حل‌کنید.این کار اغلب بی اثر‌است و حتی وقتی نگرانی از بین می رود تازه، موضوع دوباره برای شما مطرح می‌شود.

مهاجم هوشمند و نکته‌سنج: در این روش، شما باتدبیر هستید و در ساختن آگاهانه احساس‌تان پافشاری می‌کنید.شما دوست ندارید که کاملا در خط حمله باشید.

 

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !