درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

مشاور ازدواج ...مخالفت خانواده

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 02 آذر 1393
سوال :

سلام

من 26 سالمه با یه آقایی آشنا شدم كه به من پیشنهاد ازدواج داد 8سال از من بزرگتره درآمدش هم بد نیست اما خانوادم مخالفا میگن درآمدش کمه در مقایسه با شوهر خواهرات پس فردا سر خورده میشی یا می گن اونا تو مجالسشون راحتن یا می گن اختلاف سنیتون زیاده ،مهندس هم كه نیست(لیسانس جغرافی داره) این قبیل حرفا نگرانم کرده تحقیق کردیم همه گفتن پسر سالمیه اما بازم حرف خودشونو میزنن چه کنم که درست باشه؟




جواب :
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !