درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

شخصیت‌خوانی از روی بستنی مورد علاقه شما

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : شنبه 13 دی 1393
فكر می كنید در فصل گرما چه خوراكی‌ای می‌تواند بیش از بقیه خوردنی ها عطش آدم‌ها را بخواباند؟ احتمالا در ذهن قریب به اتفاق شما شمایل یك بستنی خوش‌چهره و البته خوشمزه نقش می بندد. طبیعی است كه این بستنی‌ها را بنا به ذائقه خودتان و مزه‌ای كه دوست دارید تجسم می‌كنید و البته این اتفاق می‌تواند دلیل خاصی داشته باشد. طعم و مزه بستنی‌ها رابطه مستقیمی با خصوصیات اخلاقی فراد و شخصیت آنها دارد.




این شخصیت‌خوانی از روی بستنی مورد علاقه شما می‌تواند به یك سرگرمی فوق‌العاده برایتان تبدیل شود، به خصوص وقتی دور میز شام نشسته‌اید و قبل از سرو بستنی به عنوان دسر می‌خواهید مهمانان‌تان را سرگرم كنید. شخصیت‌خوانی آن هم بنا به ذائقه مهمانان محترم حسابی به كارتان می‌آید. آنها را غافلگیر كنید.

وانیلی ها
اگر جزو آن دسته آدم‌هایی هستید كه بستنی وانیلی را دوست دارید و هیچ نوع دیگری از بستنی را نمی‌خورید باید بدانید كه یك انسان سرزنده هستید. فردی كه معمولا به راحتی ریسك می‌كند و بیشتر از روی انگیزه‌اش پیش می‌رود تا اینكه بخواهد روی كاری عمیق فكر كند. همین موضوع است كه سبب می‌شود خیلی راحت ریسك كنید. شما اهداف بزرگی را برای خود ترسیم می‌كنید و به طور كلی توقعی كه از خودتان دارید خیلی بالاست. شما از روابط نزدیك خانوادگی بسیار لذت می‌برید و به طور كلی یك فرد اجتماعی هستید اما در عین حال یك زندگی بی‌قرار و پرجنب‌وجوش دارید. انسان تاثیرگذار و ایده‌آلیستی هستید كه پیشنهادهای بزرگ و سخت را به راحتی قبول می‌كند.

شکلاتی ها
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !