درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

کیش و مات کنکور در 5 ماه

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : شنبه 13 دی 1393
با سلام خدمت مخاطبان سایت مشاوره و روانشناسی، با بحثی پیرامون ایام باقی مانده تا کنکور 94 در خدمت شما هستم


دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم ...
شده این قصه تقدیرم ، چه دلگیرم .... خداحافظ
این احساس بدی هست که خیلی ها این موقع ها راجب کنکور دارن

نه نرو ... تنهام نذار ... من عاشقتم .. دیوونه وار
و این هم جمله ای هست که خیلی ها در لحظات آخر دل کندن از هدف هاشون به زبون میارن
درست دیگه این موقع های سال هست که ، تو خیلی پشیمونی و خیلی از حرف های منه مشاور سبز شده ؛ از اینکه در حاشیه پول خرج کردن برای خرید رتبه شدن در کنکور بودن چه فرقی داره با وقتی که آستین ها بالا بزنی و براش مایه بذاری از وجودت خودت ، تا ده ها هشدار و توصیه ای که همین جا و از همین سایت برات کردم و هنوز هم خیلی هاشون قدیمی نشدن و بازهم داری به کار اشتباه خودت ادامه میدی . به نظرت آیا اگه همین راه و مسیر ادامه بدی به همین جایی که الان هستی نمیرسی ؟ !!
چی شد که از الان ساز 95 گفتن خیلی هاتون بدجوری کوک شده ؟
صدام رو میشنوی یا نه ؟ صدای خستگی هام رو ... دلم خیلی واست تنگه ...
هنوزم دیوونه وار عاشق هدفت هستی ؟
هنوزم ی بغضی تو سینه داری که هر لحظه میخواد بترکه ؟
هنوز اون جایگاه خودت بدست نیاوردی ؟

همایش 12 دی دکتر افشار و بیان راهکار عملی برای داوطلبان کنکوری که تا حالا نتیجه خوبی در کنکور آزمایشی نگرفتن و یا کلا" شروع جدی نکردن . فقط 90 دقیقه دل بده ...حتما نشر دهید

دانلود همایش از لینک اصلی

دانلود همایش از لینک کمکی