درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

مشاوره ازدواج : امامزاده ها رو قبول نداره

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : شنبه 26 اردیبهشت 1394
سوال :

سلام
من دختری 26 ساله هستم.اخیرا یه خواستگار از دانشگاه محل تحصیلم داشتم. طرف مقابلم اهل نماز و روزه هست, ولی امامزاده هارو قبول نداره, ایشون میگن چون من از نظر اعتقادات مذهبی ازشون بالاترم, ما بعدا با مشکل مواجه می شیم البته الان یک هفته است که رابطمون کات شده. ما از شهرهای مختلفیم, تقریبا فرهنگ هامون شبیه همه,قضیه از اونجا شروع شد که ما در کارگاه پیش از ازدواج که دانشگاه گذاشته بود با هم شرکت کردیم و قرار گذاشتیم بعد از اون با هم صحبت کنیم, ایشون بعد از کارگاه اومد و گفت من در این کلاس متوجه شدم که ما اختلاف فرهنگی و اعتقادی زیادی داریم بنابراین بهتره دیگه ادامه ندیم, راستش من شوکه شدم ولی اون موقع پذیرفتم, ولی الان با خودم چرا اینطور شد, در صورتیکه این آقا قبلا این کلاس و رفته بود, چرا از همون اول به این نتیجه نرسید من فکر می کنم وقتی دید قضیه داره جدی می شه خودشو کنار کشید البته این آقا دانشجوی دکتراست و موقعیت کاری داره.کمکم کنید من چکار کنم.البته ما در یه دانشگاهیم و تقریبا هر روز همدیگرو می بینیم.



جواب :
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !