درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام درخواست مشاوره و ارسال سوال الو روانشناس در اینستاگرام الو روانشناس در تلگرام

بخش مشاوره ازدواج...احساس میکنم اعتماد به نفس ندارم

t.me/alo_ravanshenas_ir :تلگرام " اَلو روانشناس "
  • تاریخ ارسال : یکشنبه 20 آذر 1390

 

سوال:

سلام

من 25 سالمه به مدت 3 سال با زنی دوست بودم که شب و روز با هم دعوا داشتیم و به دلیل زخم هائی که به هم دیگه زدیم از هم کینه داشتیم ولی به شدت همدیگرو دوست داشتیم و نمیتوستیم از هم جدا شیم و رابطه جنسی زیادی هم طی این 3 سال داشتیم البته طی این مدت صدها بار به هم زدیم و آشتی کردیم ولی الان 3ماهه که تموم کردیم،ایشون ظاهر چندان زیبائی نداشت ولی الان 5روزه با دختری آشنا شدم که هم خیلی زیباست و هم خوش اخلاق من خودم هم از لحاظ ظاهری خوش قیافه هستم ولی در این 5 روزه آثار ناشی از ناراحتی هائی که طی آن سال اتفاق افتاده را متوجه میشم و احساس میکنم که از لحاظ اعتماد به نفس خیلی ضعیف و بی ارزش شدم و حتی حس میکنم که لیاقت این دختری که باهاش دوست شدم را ندارم در صورتی که ایشون ادعا میکنه خیلی منو دوست داره و آدم رو راستیه،خواهش میکنم کمی منو روشن کنید هم راجب رابطه قبلیم و هم فعلیم و اینکه چرا این حالات را دارم؟با تشکر

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !